Τρίτη 29 Οκτωβρίου 2013

Ο Καφές


Μία από τις πολύ αγαπημένες μου συνήθειες είναι ο καφές, το άρωμά του,  το χρώμα του που αναβλύζει την γεύση του, είναι μερικά από τα χαρακτηριστικά που με μαγεύουν και με κάνουν να τον λατρεύω.

Η αλήθεια είναι ότι έχει αρκετά χαρμάνια και είδη γι αυτό τον λόγο το ταξίδι του καφέ δεν είναι ποτέ βαρετό. Όταν βρίσκομαι στον διάδρομο του σούπερ μάρκετ με τα είδη του καφέ πραγματικά χάνομαι, επιθυμώ να αγοράσω από όλα τα είδη, ακόμη και από αυτά που απαιτούν μηχανές τις οποίες δεν έχω στην διάθεση μου. Αγαπάω πολύ τους καφέδες της ποικιλίας εσπρέσσο, που μαζί με τα στιγμιαία ροφήματα καφέ βρίσκονται στο πάνω ράφι των προτιμήσεων μου.

Στο σπίτι, στον πάγκο της κουζίνας έχω την δική μου γωνιά με τους καφέδες. Η αλήθεια είναι ότι το συγκεκριμένο σημείο του σπιτιού δεν είναι το μόνο που τους έχει. Έχω κι ένα ντουλάπι με τις μηχανές Dolce Gusto και Tassimo και φυσικά με πλήθος από τις ειδικές κάψουλες τους. Όμως πληροφορήθηκα τελευταία ό,τι είναι εξαιρετικά καρκινογόνες και γι' αυτό με πόνο καρδιάς τις αποθήκευσα, αλλά δεν μπορούσα με τίποτα ούτε τις μηχανές, ούτε τις κάψουλες να τις πετάξω στα σκουπίδια. Τα προϊόντα της Tassimo ήταν σίγουρα πιο εύγευστα.

Ο καφές σίγουρα θα ήταν από τα τρία πράγματα που θα ήθελα να έχω μαζί μου αν ήμουν ναυαγός σ' ένα έρημο νησί. Είναι μία συνήθεια που την τηρώ με επιμονή και αυτές οι επιμονές που πολλές φορές μετατρέπονται σε εμμονές είναι μερικά από τα βασικά στοιχεία του εαυτού μου, που δεν τα αναγνώριζα και δεν τα καταλάβαινα πριν να μάθω ότι είμαι ένας Aspie.

Είναι πραγματικά τρομακτικό όταν μαθαίνεις ότι ανήκεις σε μία ομάδα ανθρώπως με πολλά κοινά χαρακτηριστικά γνωρίσματα. Γιατί από την μία πράγματα που θεωρούσες μοναδικά για τον εαυτό σου, βλέπεις ότι συμβαίνουν και σε άλλους ανθρώπους και μάλιστα σε μία τέτοια συχνότητα ικανή να καταταχθείς σε μία συγκεκριμένη ομάδα ανθρώπων. Από την άλλη είναι ενθαρρυντικό να ξέρεις τουλάχιστον ό,τι δεν είσαι ο μόνος με αυτές τις περίεργες εμμονές, δεν είσαι περίεργος, ή μήπως είσαι;


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Κάθε σχόλιο σας είναι καλοδεχούμενο..