Είναι ένα ιστολόγιο που προσπαθούσα για καιρό να βρώ το κουράγιο για να αρχίσω. Είμαι ένας νέος άνδρας που σε λίγους μήνες θα κλείσω τα τριάντα μου. Θα ήθελα μέσα από αυτόν τον χώρο να σας μεταφέρω σκέψεις, εικόνες, χρώματα και ήχους της καθημερινότητας μου.
Πριν μερικά χρόνια διαγνώστικα με το σύνδρομο Asperger, θα έχουμε χρόνο και χώρο να συζητήσουμε γι' αυτό στην συνέχεια. Το ιστολόγιο αυτό δεν αποσκοπεί σε τίποτα άλλο παρά να μεταφέρει την οπτική μου για την καθημερινότητα, για τις μικρές πτυχές της ζωής και πόσο ''διαφορετικές'' είναι ίσως, λόγο αυτού του αυτισμού υψηλής λειτουργικότητας.
Ας αρχίσουμε λοιπόν μ' ένα τραγούδι που μου αρέσει πάρα πολύ,
Καλή αρχή να έχουμε...
Θα προτιμούσα να με φωνάζετε MMS..
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Κάθε σχόλιο σας είναι καλοδεχούμενο..